tiistai 28. lokakuuta 2014

Farkkua ja pitsiä

Minulla oli vahva romanttinen kausi nelisen vuotta sitten pukeutumisen saralla. Sitten tuli raitabuumi ja nyt olen taas kallistumassa romanttisempaan suuntaan. Olin juuri matkalla New Yorkissa ja sieltä ostin mm. romanttisen Ralph Laurenin pitsipaidan hyvästä alennuksesta. Mietin millainen alaosa olisi käypä ja muistin ostaneeni pitkän farkkuhameen Koivukylän kierrätyskeskuksesta tuunausta varten kahdella eurolla. Ratkoin yhden osan kerrosfarkkuhameesta pois. Siistin reunat ja ompelin siihen vaniljanvärisen pitsin. Pitsi on lojunut käyttämättömänä vuosia, kun olin ostanut sitä turhan reilusti esikoisen vauvakoppaa somistaessa. Tuntui mukavalta ottaa käyttöön jotain, mistä on hellyyttävät muistot. Koko homma sujui varsin nopeasti ja olin tyytyväinen lopputulokseen. Tässä asukokonaisuus omistamani torson päällä. Kyllä syksylläkin voi pukeutua romanttisesti.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti